Tarbijate nõustamine
Tarbijakaitse infopunkti konsultant jagab teavet ja annab nõu järgmistes küsimustes:
- toidu- või tööstuskaupade ostmine
- teenuste tellimine
- universaalteenuste kasutamine (soojus- ja elektrienergiaga varustamine, gaasi müük, veevarustus ja kanalisatsoon, jäätmekäitlus jne)
- kaubandustegevus, sh e-kaubandus
- majandustegevuse register
- elamumajandus
- korteriomandi ja korteriühistuga seonduvad küsimused
Tarbijakaitse konsultant osutab ka esmase võlanõustamise teenust.
Tarbijakaitse infopunkt asub Vabaduse väljak 7, I korrus, Linnavalitsuse teenindusbüroo, laud 2 (sissepääs Vabaduse väljakult), tel 640 4232, [email protected]. Oma nõustamissoovi võid esitada ka iseteeninduskeskkonna TTR kaudu.
YouTube video: Tallinna Strateegiakeskuse nõustajad annavad kaubandusalast nõu
https://www.youtube.com/watch?v=8nvPc91SmAk
Tarbijakaitse infopunkt töötab:
E 8.15-18.00
T-N 8.15-17.00
R 8.15-14.00 (telefoni teel kuni 16.00)
Tarbijakaitse portaal: http://www.tallinn.ee/tarbija
Millest alustada
Sisene iseteeninduse keskkonda
Isikutuvastus
Siseneda saab ID-kaardiga, mobiil-ID-ga või smart-ID-ga
Millest alustada
Saada e-kiri [email protected].
Tulemus
Teie e-kirjale vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.
Millest alustada
Tule kohale Vabaduse väljak 7, I korrus, Linnavalitsuse teenindusbüroo, laud 2 (sissepääs Vabaduse väljaku poolsest uksest).
Tallinna Strateegiakeskus
Vastuvõtuajad
Tallinna Strateegiakeskus
Vastuvõtuajad
Millest alustada
Helista tarbijakaitse infopunkti numbril 640 4232.
Tallinna Strateegiakeskus
Vastuvõtuajad
Tallinna Strateegiakeskus