Lapse toetamine alushariduse omandamisel
Alushariduse tööd reguleerib Koolieelse lasteasutuse seadus , õppe-kasvatustöö aluseks on Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava
Lasteasutus saab lapse erivajadusest tulenevalt võimaldada:
- individuaalset lähenemist - rühma töötajate koostöö igapäevase õppe- ja kasvatusprotsessi korraldamisel lähtuvalt lapse individuaalsetest vajadustest;
- kõneravi - lasteasutuses käivate kõneprobleemidega laste üldteenindamiseks luuakse 1 logopeedi ametikoht iga 30 kõneravi vajava lapse kohta, töö on valdavalt individuaalne või väikeste rühmadena;
- arendamist sobitus- või erirühmas.
Tallinna koolieelsetes munitsipaallasteasutustes tegutsevad sobitus- ja erirühmad:
- Sobitusrühmad
- Tasandusrühmad
- Kehapuudega laste rühmad
- Nägemispuudega laste rühmad
- Kuulmispuudega laste rühm
- Arendusrühmad
- Pervasiivsete arenguhäiretega laste rühm
- Liitpuudega laste rühmad
Erivajadusega lapsele soovitab sobitus- või erirühma nõustamiskomisjon
Sobitus- ja erirühma vastuvõttu reguleerib Haridus- ja teadusministri 23. detsembri 2010. a määrus nr 78 Lapse erilasteaeda või -rühma vastuvõtmise ning väljaarvamise alused ja kord