Kadaka puiestee silla ehitus liigub hoogsas tempos
Kadaka puiestee uus sild on saavutanud oma kõrguse ja ehitus on graafikus. Viadukti tekiplaadi betooneerimistööd on tehtud. Täna tõi Tallinna abilinnapea Pärtel-Peeter Pere ehitusobjektilt sarikapärja alla.
Kadaka puiestee vana sild oli amortiseerunud ning ümberehitus oli nii riigi kui linna hinnangul ammu vajalik. Uue sillaga luuakse inimestele ka uued kõnni-, ratta- ja sõiduteed.
“Eesti taristuehitajad on kõrgel tasemel ning oleme töödega graafikus. Nõmmel üles kasvanuna mõistan, kuidas ehitustööd tekitavad kohalikele ajutisi ebamugavusi. Liiklusummikute leevendamiseks palun kõigil, kel võimalik, kasutada ühistransporti ning vältida autoga Hiiu ja Nõmme keskuses liiklemist,” lausus Tallinna abilinnapea Pärtel-Peeter Pere.
Tänaseks on lammutatud vana viadukt ning rajatud uue silla betoonkeha koos vundamentide, postide ja tekiplaadiga. Uus raudbetoonist viadukt on 17 meetrit lai, 5 meetrit kõrge ning 35 meetrit pikk.
Üle viadukti ehitatakse kõnni- ja rattatee kogulaiusega 5,5 meetrit. Lisaks rajatakse viadukti kõrvale kõnnitee, mis ühendab ülekäigu alt läbi minevat kõnni- ja rattateed ülemise teega.
Töövõtja Atemo OÜ püsib ehitustöödega graafikus ning kui kõik läheb plaanipäraselt, valmib viadukt suvel 2025. Ehitustööde maksumus on 2,1 miljonit eurot. Projekti rahastab Tallinna linn, kaasrahastaja on AS Tallinna Vesi.
Täpsem info Kadaka puiestee viadukti ehitusest ja veebikaamera on leitavad veebist https://www.tallinn.ee/et/kadakapst
Kõik Tallinna linnas tehtavad ehitustööd on leitavad Tallinna operatiivinfo veebilehelt https://opinfo.tallinn.ee/kaart, kust igaüks saab tellida meilile ka teavitusi eesootavatest töödest.
Kadaka puiestee vana sild oli amortiseerunud ning ümberehitus oli nii riigi kui linna hinnangul ammu vajalik. Uue sillaga luuakse inimestele ka uued kõnni-, ratta- ja sõiduteed.
“Eesti taristuehitajad on kõrgel tasemel ning oleme töödega graafikus. Nõmmel üles kasvanuna mõistan, kuidas ehitustööd tekitavad kohalikele ajutisi ebamugavusi. Liiklusummikute leevendamiseks palun kõigil, kel võimalik, kasutada ühistransporti ning vältida autoga Hiiu ja Nõmme keskuses liiklemist,” lausus Tallinna abilinnapea Pärtel-Peeter Pere.
Tänaseks on lammutatud vana viadukt ning rajatud uue silla betoonkeha koos vundamentide, postide ja tekiplaadiga. Uus raudbetoonist viadukt on 17 meetrit lai, 5 meetrit kõrge ning 35 meetrit pikk.
Üle viadukti ehitatakse kõnni- ja rattatee kogulaiusega 5,5 meetrit. Lisaks rajatakse viadukti kõrvale kõnnitee, mis ühendab ülekäigu alt läbi minevat kõnni- ja rattateed ülemise teega.
Töövõtja Atemo OÜ püsib ehitustöödega graafikus ning kui kõik läheb plaanipäraselt, valmib viadukt suvel 2025. Ehitustööde maksumus on 2,1 miljonit eurot. Projekti rahastab Tallinna linn, kaasrahastaja on AS Tallinna Vesi.
Täpsem info Kadaka puiestee viadukti ehitusest ja veebikaamera on leitavad veebist https://www.tallinn.ee/et/kadakapst
Kõik Tallinna linnas tehtavad ehitustööd on leitavad Tallinna operatiivinfo veebilehelt https://opinfo.tallinn.ee/kaart, kust igaüks saab tellida meilile ka teavitusi eesootavatest töödest.