Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Tallinna Asunduse Lasteaed alustas programmiga "Alustava õpetaja intensiiv"

Tallinna Asunduse Lasteaed alustas programmiga "Alustava õpetaja intensiiv"

Tallinna Asunduse Lasteaed on alustanud uut ja põnevat programmi nimega "Alustava õpetaja intensiiv", mille eesmärk on toetada alustavaid lasteaiaõpetajaid.

Programm kestab oktoobrist 2024 kuni maini 2025 ning selle käigus antakse õpetajatele põhjalikud juhtnöörid ja teadmised, kuidas soodustada väikeste laste arengut ja õppimist.

Programmi eesmärk 

Programm keskendub mitmekesiste oskuste arendamisele, pakkudes õpetajatele praktilisi juhiseid ja strateegiaid, mis aitavad neil:
  • Tunda ja rakendada koostöö põhimõtteid ning edendada edukat kommunikatsiooni kõikide osapoolte vahel, sealhulgas laste, kolleegide ja lastevanematega.
  • Luua laste heaolu toetav õpikeskkond, mis arvestab iga lapse individuaalsete vajaduste ja oskustega.
  • Planeerida tegevusi, mis põhinevad laste kogemustel ja arengutasemel, pakkudes neile uusi väljakutseid ja õppimisvõimalusi.
  • Kasutada õpetamisel strateegiaid, mis toetavad laste füüsilist, emotsionaalset ja sotsiaalset arengut.
  • Omandada teadmised laste arengu süstemaatiliseks jälgimiseks ja dokumenteerimiseks.
  • Koostada lapse arengumappi vastavalt kaasaegsetele põhimõtetele.
  • Reflekteerida ja hinnata oma professionaalseid oskusi, väärtusi ja käsitlusi, et pidevalt areneda ja täieneda.

Programmi raames toimuvad koolitused kord kuus ning need viivad läbi Tallinna Asunduse Lasteaia pedagoogid, eripedagoog, direktor ja õppealajuhataja. Esimene koolitus toimus juba 8. oktoobril 2024.

Koolituste teemad
  • Meeskonna koostöö – kuidas luua ja hoida tugev meeskond, mis toetab iga õpetaja arengut ja laste heaolu.
  • Lapsekeskse ja mängulise keskkonna loomise põhimõtted – praktilised näpunäited ja ideed, kuidas luua keskkond, kus lapsed tunnevad end turvaliselt ja saavad vabalt õppida ja areneda.
  • Õppetöö planeerimine ja lõimimine – kuidas planeerida ja siduda erinevad õpitegevused, et need toetaksid laste terviklikku arengut.
  • Lapse arengu jälgimine ja hindamine – süsteemsed meetodid laste arengu dokumenteerimiseks ja hindamiseks, et pakkuda igale lapsele parimat võimalikku tuge.
  • Õpetajate enesehoid ja töömotivatsioon – kuidas hoida tööindu ja hoolitseda iseenda vaimse ja füüsilise heaolu eest.
Programmi kaudu soovib Tallinna Asunduse Lasteaed pakkuda asutuse kõikidele õpetajatele tuge ja inspiratsiooni, et nad saaksid enesekindlalt ja teadlikult laste arengut toetada ning luua lastele turvalise ja arendava keskkonna.