Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Robo-Maagia konkursi 2022 kokkuvõte

Robo-Maagia konkursi 2022 kokkuvõte

Tallinna Lasteaed Vikerkaar korraldas nutikuu raames konkursi Robo-Maagia 2022 lasteaias. Konkursile olid oodatud laste tehtud lühi animatsioonid, kasutades seejuures vähemalt ühte robootikavahendit.

Rõõm oli taas näha, et huvi animatsiooni loomise vastu kasutades seejuures robootikavahendit on väga suur. Kokku esitati 34 animatsiooni erinevatest Eesti lasteaedade rühmadest. Kõigi konkursile esitatud töödega saab tutvuda Padlet keskkonnas.

Konkurssi üheks eesmärgiks on ühendada omavahel animatsiooni loomise ja robootikavahendite kasutamise võimalused mängulisel viisil. Suurem eesmärk on näidata, kuidas õppe- kasvatustegevuse erinevaid valdkondi on võimalik lõimida läbi animatsiooni loomise, kasutades seejuures ka robootikavahendeid.

Kõiki animatsioone hindas 12- liikmeline žürii, kelle töö tulemusena selgusid parimad tööd.

Tulenevalt žürii liikmete hinnangutest said 4 lasteaeda auhinnalise koha:

  • Koolis on tore!// Rühm: Naksitrallid (6-7a) Tallinna Lasteaed Vikerkaar
    Auhind: Matatalab Tale-Bot pro
  • Sõprade seiklused// Rühm: Arbuusike (4-5a)  Tallinna Lasteaed Kirsike
    Auhind: Matatalab Lite
  • Sõprus sild// Rühm: Muumid (5-6a) Tallinna Rõõmupesa Lasteaed
    Auhind: Robobloq Coding Express

Nutikate auhindadega toetas osaliselt Tallinna Haridusamet. Robomiku saatis kõigile auhinna saajatele väikesed lego mini-komplektid.

Žürii töös osalesid:

Kirke Kasari (ProgeTiigri projektijuht HARNO), Merlin Kirbits (ProgeTiigri maakondlik nõustaja Võru-, Põlva- ja Valgamaa), Kaire Kollom (TLU haridustehnoloogia lektor), Kerstin Kööp (TLU alushariduse lektor), Hannula Lobjak (TLU tudeng), Monika Saarniit (TLU tudeng), Sondra Lampmann (Nukufilmi Lastestuudio Animakool), Maria Lutsar (MTÜ Robootika), Kertu Abras (Tartu Lasteaed Kannike õpetaja), Ülle Västrik (Tartu Lasteaed Kannike direktor), Rauno Unt (Robomiku esindaja), Pirgit Pedaja (Tallinna Haridusameti kommunikatsiooni peaspetsialist)

Konkurss oli väga tasavägine ja silmapaistvaid töid oli taaskord palju. Kõik konkursil osalejad väärivad suurt tunnustust ning usume, et konkursil osalemine andis nii lastele kui õpetajatele positiivse õpikogemuse. Kõikidele osalejatele saadeti e-maili teel tänukirjad ja auhinna saajatega võeti personaalselt ühendust, et anda üle auhinnad.

Palju õnne ja nutikaid avastusi kõigile auhinna saajatele!