Kuidas ostukeskkond mõjutab kliente?

Tallinna Ettevõtlusamet koostöös Tartu Ülikooli Tallinna esindusega kutsub osalema seminarisarja "Majandusakadeemia 2019" seminaril 9. aprillil 2019 kell 10.00-11.30 TÜ Tallinna esinduses, Teatri väljak 3.

Majandusakadeemia 2019 seminari „Kuidas ostukeskkond mõjutab kliente?", lektor on Madli Kõiv, TÜ majandusteaduskond

Seminaril tuleb juttu sellest, kuidas võivad erinevad ostukeskkonna elemendid (hinnad, lõhnad, muusika, värvid jne) tarbijat mõjutada? Mida ja miks tuleks tähele panna ostukeskkonna ülesehitusel? Juttu tuleb ka erinevatest praktilistest ostukeskkonna uurimise võimalustest. Üheks väga täpseks töövahendiks, analüüsimaks mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad, on pilgujälgimise prillid. Toome põnevaid näiteid pilgujälgimise meetodite uuringutest, kus selgub, et on teatavad seaduspärasused, kuidas inimesed kaupluses olles käituvad.

Seminar on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerumine

Registreerimisvorm

Lisainfo:      

Pille Põesaste                          
Tallinna Ettevõtlusamet                            
E-post: pille.poesaste@tallinnlv.ee                            
Tel: 640 4207           

Mai Olde                          
Tartu Ülikooli Tallinna esindus                                 
E-post: mai.olde@ut.ee                                      
Tel: 737 6604

Viimati muudetud: 25.03.2019