Taotlus esitatakse Tallinna projekti- ja tegevustoetuste infosüsteemi iseteeninduskeskkonna (TTR) kaudu.
NB! Iseteeninduskeskkonda peale ID-kaardiga sisselogimist palun valige ülemiselt menüüribalt "Tegevustoetused" (mitte "Projektitoetused").
Toetust saab taotleda Eesti äriregistris Tallinna aadressile registreeritud äriühing, kes vastab järgmistele olulisematele tingimustele:
- tegutsenud vähemalt ühe majandusaasta ja esitanud äriregistrile vähemalt ühe majandusaasta aruande
- viimase 12 kuu käive jääb Maksu- ja Tolliameti avaldatud andmetel vahemikku 20 000 kuni 400 000 eurot
- viimase kuue kuu täistööajaga töötajate arv peab riiklikus registris avaldatud andmetel olema vähemalt üks
- võlgnevused puuduvad
- müügitulust ei moodusta rohkem kui 50% järgmised enam esinevad tegevusvaldkonnad:
hulgi- ja jaekaubandus ning vahendustegevus;
reklaamindus ja turu-uuringud;
kinnisvaraalane tegevus;
alkoholisisaldusega jookide ja tubakatoodete tootmine;
Välistatud tegevusvaldkondi vaata täpsemalt toetuse korrast.
Toetust antakse ettevõttes varem mitte kasutuses olnud digilahenduse soetamiseks või arendamiseks kuni kuni 6000 eurot ühe ettevõtja kohta kalendriaastas. Digilahenduseks võib olla näiteks uus soetatav personalihaldus- ja turundustarkvara, laohaldussüsteem, e-poe lahendus, broneerimissüsteem vms. Toetuse maksimaalne määr on 70% tegelikult tehtud abikõlblikest kuludest.
Toetuse väljamaksmist saab taotleda ühes või kahes osas, aga üksnes pärast projektis ette nähtud abikõlblike kulude tegemist.
Abikõlblikud kulud:
- uus soetatav tarkvaralitsents või tarkvarateenuse (SaaS) eest kuupõhine tasumine kuni 12 kuu jooksul
- ettevõtte enda vajadustele vastava individuaalse digilahenduse arenduskulud
- soetatud digilahenduse ühekordsed seadistus- ja koolituskulud
Kulud on abikõlblikud üksnes eeldusel, et need on mõistlikud, põhjendatud ja püstitatud eesmärkide täitmiseks vajalikud.
Abikõlblikud on kulud, kuni mis on tekkinud alates taotluse esitamisest kuni projekti perioodi lõpuni. Projekti elluviimise periood võib olla kuni 12 kuud.
Sisendkäibemaks ei ole abikõlblik kulu.
Toetuse tulemusena peab ettevõttes:
- kiirenema ja lihtsustuma toote ja/või teenuse kättesaadavus klientidele
- paranema kliendihalduse otsuste tegemise ning tootmise ja/või teenuse osutamise protsesside kavandamise võimalused
- lühenema tootmis- ja/või tarneaeg ning vähenema toote või teenuse omahind. Tootmisaja ja materjalide planeerimine muutuma täpsemaks
- vähenema teenuse osutamisele ja/või toodanguühiku valmistamisele kulutatud töötunnid paranema toote ja/või teenuse kvaliteet ning suurenema toote ja/või teenuse lisandväärtus
Taotlusega koos tuleb esitada järgmised lisadokumendid:
- projekti tegevuskava, milles taotleja annab ülevaate olemasolevast olukorrast ettevõttes ning kirjeldab digilahenduse kasutuselevõtu ja/või arendamise eesmärki, kavandatud tegevusi, tegevuste ajakava ja oodatavaid tulemusi. Projekti tegevuskava
- kolm sõltumatut ja võrreldavat hinnapakkumist projekti eelarves näidatud abikõlblikele soetustele, kui hind ühel hinnapakkumisel ilma käibemaksuta on 5000 eurot või enam
- kui toetust taotletakse digilahenduse arendamiseks, siis digilahenduse arendamise lähteülesanne