2020-2021 õ/a eesmärgid

EESTVEDAMINE:

  • E-lasteaia keskkond (ELIIS) toetab õppekasvatustegevust ja infovahetust lastesõimes;
  • Keskkonna- ja terviseteadlikkust kujundatud läbi laste, lapsevanemate, töötajate õige; tervisekäitumise seotult erinevates tegevusvaldkondades;
  • Õpetajate enesehindamistegevus toimib edukalt sisehindamise osana;
  • Õpetajad motiveeritud osalema konkurssides, seminaridel ja projektides;
  • Organisatsiooni edukat juhtimist toetab kaasajastatud dokumentatsioon;
  • Õppekasvatustöös loodud täiendavaid tingimusi muutunud õpikäsituse („Mängime ja õpime koos“) rakendamiseks.

PERSONALITÖÖ:

  • Lastesõimes töötab pädev, motiveeritud ja arengualdis õpetaja;
  • Õpetajate tegevus teise keele- ja kultuuriga  laste suunamisel on süsteemne;
  • Õpetajate märkavad HEV lapsi õigeaegselt ja toimib tulemuslik nõustamistegevus;
  • Õpetajad kasutavad õppekasvatusprotsessis süsteemselt kaasaegseid õppevahendeid (sh. IT-, nuti- ja robootikavahendeid).

KOOSTÖÖ (AVALIKUD SUHTED JA PARTNERLUS) JUHTIMINE:

  • Korraldatud huvipõhised temaatilised koolitused lapsevanematele;
  • Kaasatud vanemaid õppekasvatustöö planeerimisele, MÕK-i  teostmisele ja heategevusürituste korraldamisele;
  • Koostatud ja täidetud Sõimede Ühenduse tegevuskava 2020-2021;
  • Osaletud „Euroopa noored vabatahtlikud“ programmis;
  • Säilitatud vanu hästitoimivaid ja loodud vajadusel uusi (sh. õppekasvatustööd rikastavaid ) partnerlussuhteid.

RESSURSSIDE JUHTIMINE:

  • Kaasajastatud, turvaline, tasakaalus ning säästlikult majandatud keskkond toetab õppe- ja tööprotsessi lastesõimes;
  • Teostatud kavandatud renoveerimistegevus ;
  • Soetatud planeeritud materiaaltehnilised vahendid ja õppekasvatustööks vajalikud tarvikud;
  • Rakendatud keskkonnahoiupoliitikat lastesõimes.

ÕPPE-JA KASVATUSTÖÖ:

  • Õppekasvatustöös väärtustatud multikultuursus ja iga lapse erisus,
  • Õppekasvatuses viidud läbi pool tegevustest õuesõppena;
  • Viiakse läbi projektiõpet teemal „Putukad“;
  • Kujundada ja kasutada õppeaeda;
  • Õppeprotsessi täiendatud digivahendite kasutamise osas;
  • Lapse sotsiaalsete oskuste ja võimekuse arendamisega loodud rühmas püsiv positiivne suhtluskeskkond;
  • Toimib tulemuslik laste arengu hindamise tegevus.

Viimati muudetud: 2.11.2020