Modern Teacher

logosbeneficaireserasmusleft_et.jpg

Tallinna Lasteaed Südameke Erasmus+ projekt 2019-2021 aastal „Modern Teacher” - „Kaasaegne õpetaja”

Projektis „Modern Teacher” osaleb 6 partnerit erinevatest Euroopa riikidest.

Projekti partnerid on:

1. Rumeenia – Gradinita Cu Program Prelungit Dumbrava Minunata (koordinaator)

2. Türgi - Mehmet Akif Ersoy Ilkokulu

3. Kreeka - SOTIRIADI B. KAI SIA OE

4. Hispaania - Cra Nosa Señora do Faro

5. Slovakkia - Zakladna skola s materskou skolou

6. Eesti – Tallinna Lasteaed Südameke

Projekti eesmärgid:

1. Toetada laste loovuse arengut

2. Õppida ja õpetada algseid teadmisi digivahendite kasutamisest

3. Erinevaid haridusroboteid kasutades õpetada algteadmisi kodeerimisest

4. Täiustada projekti rakendumise perioodi vältel õppekvaliteeti uute teadmistega ning kogemustega teistest riikidest

5. Pakkuda võimalust osalemiseks kõigile osalejatele sõltumata nende erivajadusest ja materiaalsest taustast

6. Vähendada laste puudumist hariduasutusest ja tekitada huvi õppimise vastu

Projekti tegevused:

- Projektis osalevaid riike tutvustavad tegevused lastele

- Skype kohtumised lastele

- Õpetajate ja vanemate nõustamine

- STEAM ehk MATIK teemaliste projektide läbiviimine koos lastega

- Virtuaalreaalsus ja liitreaalsus vahendite kasutamine õppetöös, neile sisu loomine kasutades selleks erinevaid keskkondi

- Ekraanivabade haridusrobotitega kodeerimise õppimine ja õpetamine ning nende robotite kasutamine õppetöös

- Digitaalsete lugude loomiseks vajalike keskkondade kasutama õppimine ning digitaalsete lugude koostamine koos lastega osana õppetööst

- Scratch keskkonna ning Lego WEDO 2.0 kasutamine õppetöös

- Praktilised töötoad ja sisekoolitused kolleegidele

- Õpetajate õpiränded teemadel:

  • Kaasaegsed õpetamismeetodid ja tehnikad

  • Haridus algab STEAM!-iga

  • Robootika eelkoolile

  • 3D maailm lastele

  • Loomingulised õpetajad-loomingulised lapsed

  • Digitaalne jutuloomine

Projekti eeldatavad tulemused:

- Õpetajate ja laste digioskused on paranenud

- Lapsed suhtuvad õppimisse positiivselt

- Õpetajad oskavad kasutada IKT-vahendeid õppetöös

- Laps teab, et IKT-vahendeid saab kasutada ka millegi uue õppimiseks

- Projekti kohta on valminud e-raamat

Projekti eestikeelse blogi leiab siit

Projekti ametliku veebilehekülje leiab siit

Viimati muudetud: 02.04.2020