Koolitöö üldeesmärgid

Õppeaasta teema: Õpime aktiivselt! Terves kehas terve vaim. 

2019/2020 õppeaasta eesmärgid

I Eestvedamine ja juhtimine

  • Uue arengukava koostamise ettevalmistused

  • Muutunud õpikäsituse tegevuste jätkamine

  • Sisehindamise korras mõõdikute täpsustamine

  • Aineühenduste loomine ja nende tööle rakendamine

II Personalijuhtimine

  • Olemasolevate ametijuhendite täiustamine ja uute ametijuhendite koostamine

  • Õpetajatele töövarjutamise ja koolikülastuste võimaldamine teistes koolides

  • Personali meeskonnatöö tõhustamine personali haldamiseks ja ühistunde tugevdamiseks 

  • Klassijuhatajale suunatud coachingu programmiga jätkamine

  • Vajaduspõhise personali koolituskava loomine

III Koostöö huvigruppidega

  • Koostöö sõpruskoolidega, ühisprojektide jätkamine ja uute algatamine

  • Koostöö teiste koolidega, avatus ja koolikülastuste ning projektide võimaldamine, loodusainete laborivahendite ühiskasutuse projekti jätkamine

  • Lastevanematega seniste koostöövormide jätkamine

  • Liikuma Kutsuva Kooli võrgustikus osalemine ja selle projekti tegevuskava täitmine

IV Ressursside juhtimine

  • Omatulu teenimise võimaluste hoidmine ja täiendavate vahendite leidmine

  • Kooli hoone, ruumide ja õueala heaperemehelik kasutamine ning energia säästmine

  • Üldtööaja efektiivne kasutamine kooli arendamiseks

  • Linna infosüsteemiga ühinemine

  • Õueala täiendamine erinevate võimalustega (sh õppeala loomine). 

V Õppekasvatusprotsess

  • Kaasava hariduse võimaluste analüüs ja tulemuslikkus

  • Uussisserände taustaga õpilastega õppetöö arendamine 

  • Karjääriõppe tähtsustamine ja tegevuste täiustamine (sh töövarjutamine III kooliastmele; ametikoolide ja gümnaasiumite külastused)

  • Õppeprotsessis rõhuasetuse suunamine lapse arendamiseks ja toetamiseks 

  • Õppeprotsessi tõhustamine ja eelnevate aastate uuenduste täiustamine ning arendamine (üldõpetus 1.-4. klassis, kujundava hindamise mudeli parendamine, projektipäevad, digiõppepäevad, liit- ja virtuaalreaalsus, õuesõpe kooli õuealal, erinevate õppeainete lõimimine teemapõhiselt erinevate ainetega 5.-9. klassis)

  • Õpilaste suurem kaasamine koolis toimuvate ürituste korraldamisse (kooliraadio, huvitegevus, õpilasesinduse töö)

Viimati muudetud: 07.10.2019