Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Kristiine Linnaosa Valitsus kuulutab välja eelläbirääkimistega pakkumise

Kristiine Linnaosa Valitsus kuulutab välja eelläbirääkimistega pakkumise

Kristiine linnaosa vanema 14. jaanuari 2021 korralduse nr T-23-1/21/6 alusel kuulutatakse välja linnarajatise kaubandustegevuseks kasutusse andmine eelläbirääkimistega pakkumise korras alghinnaga 9 eurot/m² ühes kuus müügikoha/kioski paigaldamiseks tähtajaga viis aastat alljärgnevatel aadressidel:

- Endla 45 ees Taksopargi bussipeatuse juures – 10 m²;

- Paldiski mnt 46a kinnistu ees Lille bussipeatuse juures  - 14 m².

1. Linnarajatise kasutusse andmise lisatingimused on:

1.1 üürnik kohustub paigaldama linnarajatisele vaid sellise inventari (kiosk, prügikast jms), mille arhitektuurne lahendus on linnapilti ja antud kohta sobilik ning vastab pakkumuses esitatud kavandile;

1.2 üürnik kohustub kauplema kasutusse andjaga kooskõlastatud ajal ja lubatud kaupade/teenustega;

1.2.1 alkohoolsete jookide müük on keelatud.

2. Kasutussevõtjaga sõlmitakse leping vastavalt Tallinna Linnavalitsuse 7. juuni 2006 määrusega nr 51 kehtestatud lepingu vormile ja tingimustele, kusjuures kasutussevõtja kohustub:

2.1 sõlmima lepingu kommunaalteenuste (elekter, jäätmekäitlus jm) osutajaga;

2.2 täitma heakorraeeskirja. Tagama müügikoha ümbruse puhtuse raadiusega 6 m, teeäärsel alal kuni sõidutee ääreni ja teostama sellel alal heakorratöid;

2.3 tagama, et müügikoha/kioski paigaldamine on kooskõlas Tallinna ehitusmäärusega ja ehitusseadustiku sätetega;

2.4 välireklaami kasutamise korral esitama taotluse kooskõlastamiseks andmekogu TERA kaudu;

2.5 vabastama linnarajatise ennetähtaegselt üürileandja nõudmisel, kui tekib vajadus linnarajatise kasutuseks muuks otstarbeks (maa müük, tee ehitus vms). Kasutusse andjal ei teki kohustust maksta hüvitist, sh hüvitist saamata jäänud tulu eest;

2.6 vabastama linnarajatise lepingu lõppemisel või ennetähtaegsel lõpetamisel lepingus või lepingu lõpetamise haldusaktis märgitud tähtajal, taastama linnarajatise esialgse seisundi enda kulul ning andma selle kasutusse andjale heakorrastatult üle. Kohustuse mittetäitmisel võib linnarajatisele paigaldatud objektid teisaldada kasutusse andja, lisades selleks tehtud kulutused linnarajatise kasutusse võtjale esitatava lõpparve hulka;

2.7 kandma kõik pakkumisel osalemise, kaubandustegevuse ettevalmistamise-, korraldamise- ja müügikoha likvideerimisega seonduvad kulutused;

3. Pakkumus peab olema eesti keeles, köidetud, allkirjastatud ja sisaldama:

3.1 andmeid pakkuja kohta:

3.1.1 juriidilise isiku puhul juriidilise isiku nimi, äriregistri kood, juriidiline aadress, kontaktandmed;

3.1.2 füüsilisest isikust ettevõtja puhul ettevõtja ees- ja perekonnanimi, äriregistrikood, aadress, kontaktandmed;

3.2 äriplaani (tegevuskava), mis sisaldab muuhulgas kaubeldavate kaubagruppide loetelu ja kauplemisaega, paigaldatava müügikoha (kioski) eskiisprojekti, asendiplaani, selgitust kommunaalteenuste (elekter, veevarustus, reovee- ja jäätmekäitlus) kasutamise ja töötingimuste kohta;

3.3 olemasoleva kioski puhul kioski fotot;

3.4 kasutusse võtmise tähtaega;

3.5 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumissummat (kui need ei lange kokku, loetakse õigeks sõnadega kirjutatud summa);

3.6 dokumenti tagatisraha tasumise kohta;

3.7 kirjalikku nõusolekut rajatise kasutusse võtmiseks kehtestatud tingimustel ja kinnitust, et pakkujal ei ole riigi ja kohaliku omavalitsuse ees maksu- ega üürivõlgu;

3.8 pakkumise tegemise kuupäeva, pakkumise esitaja allkirja, esindaja puhul volikirja.

4. Tagatisraha suurus on pakutav ühe kuu üüritasu. Tagatisraha kantakse arveldusarvele nr EE311010220061053015 AS SEB Pangas, tulu saajaks märgitakse Tallinna Linnakantselei finantsteenistus, viitenumber on 5265050050050311. Selgituseks kirjutatakse tagatisraha ja linnarajatise asukoha määratlus. Parima pakkumise teinud isiku tagatisraha jääb esimese kuu üüri ettemaksuks. Teistele tagastatakse tagatisraha hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast eelläbirääkimiste tulemuste kinnitamist.

5. Pakkumine esitatakse kinnises ümbrikus, millele on märgitud „Linnarajatise konkurss“ ja märge rajatise asukoha kohta, hiljemalt 04.02.2021 kell 10.00 Kristiine Linnaosa Valitsusse, Metalli tn 5 Ⅴ korrus tuba 504. Ümbrikud avatakse 04.02.2021 kell 10.05 .

6. Eelläbirääkimiste sisu avalikustamisele ei kuulu. Avalikustatakse pakkujate arv ja tingimustele vastanud pakkumuste arv. Läbirääkimistele kutsutakse nõuetele vastava pakkumise teinud pakkujad pärast pakkumiste avamist pakkumise esitamise järjekorras. Pärast läbirääkimiste lõppu vormistab iga pakkuja kirjalikult oma lõpliku pakkumuse üüri ja lisatingimuste kohta. Võrdväärsete pakkumuste korral annab komisjon võitja väljaselgitamiseks nendele pakkujatele võimaluse oma pakkumusi 5 tööpäeva jooksul täiendada.

7. Leping sõlmitakse parima pakkujaga;

7.1 üürilepingu sõlminud isik tasub üüri vastavalt esitatud arvele kord kuus maksustatava kuu viimaseks kuupäevaks;

7.2 üüri tasumisega viivitamisel kohustub linnarajatise kasutusse võtja tasuma viivist 0,05% tähtajaks tasumata summalt iga viivitatud päeva eest;

7.3 üürilepingu tingimuste rikkumise korral kohustub linnarajatise kasutusse võtja tasuma iga rikkumise eest leppetrahvi 10% ühe kuu üürist;

7.4 lepingu lõppemisel või ennetähtaegsel lõpetamisel linnarajatise kasutusse andjale üleandmise tähtaja rikkumise korral kohustub kasutusse võtja tasuma leppetrahvi, mis võrdub kahe kuu üüriga;

7.5 Üürilepingu sõlminud isikul on lepingust tulenevaid õigusi ja kohustusi lubatud kolmandale isikule üle anda üksnes pakkumise korraldaja haldusaktiga antud loal.

8. Parima pakkumise väljaselgitamise alused:

8.1 kõrgeim pakutav üüritasu, osakaal 70%;

8.2 parim arhitektuurne lahendus, osakaal 30%.

9. Kui parima pakkumise teinud isik ei ole ühe kuu jooksul, arvates linnaosavanema poolt läbirääkimiste tulemuste kinnitamisest, sõlminud üürilepingut, on linnaosavanemal õigus otsus tunnistada kehtetuks. Sel juhul sissemakstud tagatisraha ei tagastata.

10. Informatsiooni konkursi tingimuste ja asendiplaanide kohta saab tööpäeviti Kristiine Linnaosa Valitsuse linnamajanduse osakonnast Metalli tn 5 tuba 304 või telefonil 6457134.

Viimati muudetud 23.06.2022